!!!!!!

Stjärt gosse! Helvetes jävla piss. Jag är så jävla irriterad och arg just nu så jag tror jag skulle kunna slåsönder denhär fula datajäveln och allt annat i min närhet! Min otroligt smarta vän har låst min mobil, närmare bestämt August Lidèn. Han har ädrat displaykoden och glömt den, så min mobil är nu avaktiverad. Och jag gav nyss upp med att försöka fixa det efter att skärmen började visa: sim låst, antingen är det jag som är dum i huvet, eller han som inte kan förklara på ett normalt sätt eller helt enkelt iTunes som är helt stört. Tro vad ni vill, själv orkar jag inte me't så jag går å lägger mig. Förvänta er ingen bild.

/ Fanny

kommentarer
Postat av: Nina

Men gumman, stackare du! :-(( Hoppas det löser sig med din iPhone... bamsekram från moster

2011-02-14 @ 10:00:35
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0