Goddag! Sitter här med en kurrande mage, ska väl snart ta mig till köket och titta om det vankas någon mat i detta hus? :) Skoldagen gick väl bra, slöjden ioförsig lika värdelös som vanligt.. men men. Efter skolan blev det bandy med killsen, vilket inte gick ett dugg bra för mig. Och inte blev det bättre för att herr glappkäft inte kunde hålla käft när jag gjorde fel heller. Men nog med elände, ett glädjande plus är ju att det snart är helg vilket innebär en hel veckas lov. Nujjs suprujjs säger jag bara! :) Och om det går efter planerat kommer det bli helt underbart bra med massor av biotittande, statstrippar, slalomåkning, hockeytittning och det bästa av allt blir ju då självfallet att umgås med mina underbarlingar till vänner! :-D Nej, nu ska jag ta mig till the table och tjocka i mig nåt, bye.

Jag tycker om min Jennan, oavsätt om jag själv ser ut som en uppblåst bäven!

 



/ Fanny


kommentarer
Postat av: jenny

och jag tycker om min Fannan! även om jag ser ut som en gris med katt öron..

2011-02-17 @ 17:26:49
URL: http://jeennynordqvist.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0