FRÅN HÖGST UPP PÅ TOPPEN, TILL LÄNGST NER I BOTTEN

Godmorgon alla kära läsare! Denna dag ska bestå av hårfärgning, morfargratulationer,hockey och super mycket mega till tills imårn, för då ska jag ha kul! (försöka iaf) :) Hade tänkt slå en pling till vickan och väcka liv i kvinnan strax också, annars kommer vi väl aldrig iväg till affärn förstår jag. Jaja, gårdagen var relativt rå lugn, haha. Skulle ha åkt till lapphällarna men killarna banga! Så jag spänderade dagen hemma och kvällen hos Martin och Andrè, myspys. Va väl hemma vid tolvtiden maybe, då det blev sängen ganska fort. Justeee, min mobphoneeee har kommit tror jag :-))) mor ska hämta den senare idag, hiha. Nej, nu ska jag ringa sömntutan vickan, pussss.

Födelsedagsbarnet får stå för dagens bild!



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0