FRULLE

Go'morron. Som ni ser slängde jag in en bild på en nyvaken mig för några minuter sedan, alltså på resultatet av piercingen. Jag var ju tyärr så långt ifrån vacker man kan komma på den, men ni får lägga fokuset på pärlan istället för på mig! Nog om det, jag vaknade tidigt imårse.. så jag har varit uppe ett tag. Eller uppe och uppe, jag har legat här och försökt få igång mitt MSN som tydligen stängtsav pga att jag skickade spammail? - vilket var ett stort påhitt! jesus vilka skit grejer. Men fick som tur va igång det efter många om och men. Käkade nyss frukost också, mumma. Och nu tror jag att jag ska slå på en film och bara slappa, ha en dunderbra lördag :)



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0