HALLELUJAAH !

Godmorgon,godmorgon och godmorgon! Klockan är inte mycket alls för ett lov alltså, men vad gör man inte för att ha något att göra? jag och Linn ska nämligen om ca 35 minuter åka till stan, killarna möter vi också upp lateroo.. eller närmare betsämmt Martin,Albin och August. Jag och Linn hade tänkt vara smakråd, eftersom killar inte har någon stil för fem öre :) hahah,jodå. Sen kan jag ju tala om att gårdagen blev grymt rolig i backen, jag tror inte jag skrattat så mycket på länge, det ända vi gjorde var att ramla och skratta ungefäriuuus. Hahaha, fyfan för liftar! nej, snart kommer Linnsan, så vi hörs maybe senare.

Bildbrist gånger tiomiljoner, det är för kallt för att jag ska orka tänka ut nåt kul att ta kort på ;)
Så här har ni en tråkig och fult redigerad bild.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0