INGENTING ÄR VAD DET SER UT ATT VARA

Godhelg och godkväll på samma gång. Inget bloggande på nån dag, men har nollkommanollnoll i insperation. Denna slaskiga fredag har varit både toppen bra och cp dålig. Skolans matteprov var ju då ett minus, även illamåendet jag haft hela dagen har varit ett jätte minus, sim-kortet har fortfarande inte kommit, och till sist, jag har världens drygaste kompis. Jag har ont i halsen,foten,rumpan och säkert nån mer stans, jag orkar bara inte känna efter mer. Som ni förstår har ju då kvällen spenderats med killarna på cafè. August = Fannys bästa vän! Nej, nu äre nog med det negativa. Efter skolan åkte nämligen jag,mamma,sara och ida in till staden (dock väldigt illamående). Och både jag och ida kom hem med lite extra metaller i kroppen. Så nu är den lilla pärlan på plats i min snok, kanske kommer upp bilder på det tomorrow. Känner mig iallfall ganska nöjd, oavsätt va alla säger så diggar jag den! :) Nej, hoppa i säng kanske? - ehe ja.

Pernilla är en riktig snygging och jag har total bildbrist!



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0