OM DU KAN DRÖMMA OM DET, SÅ KAN DU GÖRA DET

Godmorgon i kylan! Det är förjävla kallt precis överallt just nu, våran termometer visar -25 grader!!! Blev inget bloggande för varken min eller saras del igår ser det ut som. Jag bussade mig nämligen in till stan efter skolan, med mig hem fick jag då ett par nya jeans och toning. Senare blev det hockey och en sjudundrande seger! :) Och när tärnsjös tvillingar tagit sig hem knallade jag,jennan,matin och agge hem till agge. Vi slog på en film, martin drog hem och vi tre låg hopklämda och sov i august säng. Den värmen var grymt behövlig efter att ha vandrat över hela våla i denna kyla kan jag tala om! Jaja, vi vaknade väl till slut och jag och jennan knallade hem ungefär vid halv två. Kallt och läskigt som fa-an va det ska jag säga er, då gick det undan! Nu ska jag hoppa in i dsuchen, sen blir det ännu mera hockey! puss.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0