TRALALALLA

Jag sägar bara, JAG ÄR GRYM! Inget kort hade nämligen trillat ner i brevlådan idag heller, så jag bestämde mig för att klippa det gamla, för det värsta som kunde hända var ju att jag inte hade mobil nån dag, å det har ju ingen dött av! Och det blev otroligt bra, jag var nästan lite stolt, men inte hände det något när jag stoppa i det i iphonen eller,no kontact liksom! Skit grejjor. Åh då blev jag smått arg och kom på att.. nu måste jag verkligen vara utan mobil tills det andra kommer. Men då så mikstrade jag liite, å nu funkar det i gamla mobilen fast det är pluttigt, coolt va? :D Jaja, nog om det. Skoldagen har väl varit sådär.. var på konsär i fokus, vilket var lite smått små kul. Iallfall med tanke på hårlängder och liknande. Aja, träningen efter skolan gick ju också ganska hyfsat, träslöjden var däremot pest, som vanligt. Och jag har fortfarande inte duschat, så det börjar väl bli läge kanske? ;) kyss.

Bild på Pellan från igår som jag fixade lite slarvigt nyss! :)



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0