2011

Första inlägget år 2011. Jag sitter här och är trött som en get, för inte går att sova i detta hus heller. Disken har skramlat, katterna fräst sönder och hit och dit, så jag bestämde mig för att sätta mig här istället :) Gårdagskvällen blev helt okej, kunde blivit bättre.. men helt okej. Käkade med väldigt trevligt sälskap, sen vid halv tio gick jag och agge skida vägar. Hade mys med tjejerna innan vi tog oss upp till lunda. Sedan, efter många om och men hamna vi hos theo! Var hemma vid 3, satt här till ca halv 5. Ja, ungefär så såg min kväll ut :) Knäppte inte en ända bild på hela kvällen, så tråkig var jag!

En bild på Linn, bara för att hon är så otroligt söt!




/ Fanny

kommentarer
Postat av: viktoria

SV: ohj det var mycket! Vi hade kanske 50 cm snö innan men nu har ett tjockt istäcke lagt sig över allt efter 1 natts underskylt regn :S

2011-01-01 @ 22:15:44
URL: http://fotoduon.blogg.se/
Postat av: lisa

gott nytt år lite i efterskott!:)

2011-01-02 @ 12:54:30
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0