BARBAPAPPA :)

Hej på er alla! Först och främst vill jag bara säga att skridskoåkningen i skolan gick finnemang! :) Har precis smällt i mig lite mat och om ett tag ska jag byta tröja och knalla fram på hockey. Och tröjbytet är verkligen ett måste efter alla svettattacker jag framkallat i den nu i eftermiddag! Puhuhhh, säger jag bara. Jag,Ida,Vickan och Sara knallade nämligen över till våra kära vänner Andrè och August efter vi fått i oss några mackor. Spelade lite Zobmie och sådant, men sen när tärnsjös sötnötar dragit blev det fart på herr Lidèn, och jag kan ju tyvärr inte annat än att få utbrott på den karln.. därav uppkom mina svetthistorier. Ida har även sprejat fem liter killperfym på mig så jag sitter här och stinker lite allt möjligt just nu. Nog om detta, ska som sagt på a-lags match om ett tag, och imorgon blir det storstaden med brudsen :) Shoppashoppashopppaaaa. Pyss på er!

Söta men tråkiga bilder, har inte så mycket annat att bjuda på.



/ Fanny


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0