....

alldelens för trött för att ens komma på någon rubrik just nu hehe, men sängen väntar kan ja tala om :) just nu känns det som att de är tusen saker som ska göras i skolan och det känns som att jag har noll koll på vad de är för grejer men jag hoppas att det löser sig ;) jag och jennifer skippa träningen idag när vi fick höra att det var frivillig, vi tog oss en springtur istället och jag märker att min kondition inte är nå vidare bra men de ska jag se till att det blir ändring på, men jaja godnatt :)

har inga bilder alls för tillfället men de här är någon bild jag hitta sen förra vinter, vilken tur jag hade :)


/ sara


kommentarer
Postat av: pernilla

fin bild! :)

2011-01-20 @ 19:28:37
URL: http://pvandersson.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0