GRATULATIONERRRR!

Tjabba, kom nyss hem från en typ normaldryg hockeymatch med mina kära vänner. Eller nyss och nyss, de är väl ett tag sedan. Innan dess tillbringade jag lite tid hos ida med fina people och massa kakor, kvinnan fyller nämligen byxmyndig today! :) Och nu har jag inte tid med detta, jag ska hoppa i säng och sörja min fina hund-reflex som boksatavligen blivit upptuggad av vålas största tönt, godnatt.

En otroligt vacker och uråldrig bild på mig och födelsedagsbarnet! :)



/ Fanny

kommentarer
Postat av: idus

haha, tjusig bild ;) från 1953 va? :-)

2011-01-28 @ 17:25:20
URL: http://iholward.blogg.se/
Postat av: Lindizen

hmm var det den du fick sist.. jaja.. du får väl hämta en ny då, men håll den borta från tuggande pojkar.. hihi :O) de är i låda!

2011-01-29 @ 23:56:33

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0