I WANT IT THAT WAY

Hallå där ute! Ännu en halkig dag avklarad. Eller den är väl iförsig inte slut än, en hel del plugg väntar. Skolan gick annars ovanligt bra för att vara måndag tycker jag! Fast lite segt vare kanske. Fick även ett mess från mami om att jag hade fått tid för att pynta min nästa nu, ätnligen..det verkar vara sega människor på dedär stället! :-) Men inte förns nästa fredag var det, denna fredag som är närmast ska jag in och shoppa ihjäl mig med bruarna hade jag tänkt! :-D Köpa toning också, eftersom det inte fanns nån här hemma, så jag har fortfarande världens utväxt :'( Nej, nu ska jag försöka ta itu med sista uppgiften på matteläxan, ciaoo!

En cool leksak jag hittade i Biancas rum :)


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0