LET THE RAIN WASH AWAY ALL THE PAIN OF YESTERDAY

Godmorgon alla glada! Jag sitter här och småfryser, fy så kallt det är överallt. Funderade på om jag skulle gå ut och knäppa kort en sväng, men jag tror jag hoppar över det.. jag vill helst ha fingrarna kvar när jag kommer in! ;) Aja, idag ska jag nog bara ta det lugnt med brudarna. Linn ska också färga bort min irriterande utväxt :) Annars så var gårdagen helt okej. Förutom alla hårda bollar och slag med pingisracket, men det va ju inte dirket nåt ovanligt. Ida sköt mig rakt på bröstet och Agge mig rakt på näsan.. hela jag var ju rödprickig förtusan! Synd om dig då, tänkte ni nu.. och ja, det var synd om mig då!!! Haha, nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra lite nytta. Ha en trevlig lördag :) Bara för att jag tycker om mina katter så grym får ni en bild på dom.

/ Fanny


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0