SNÖ ÄR ÖVERSKATTAT

Inte direkt mer insperation till att skriva nu mot vad jag hade sist, men jag gört ändå.. för det känns tråkigt att sova. Efter hockeyn kilade jag hem och åt, sen kom jag på att jag saknade mina killar nå grymt så kvällen skulle tillbringas med dom varesig dom ville eller ej,hiho :) Så jag och Jennan har varit med dom nu ikväll. Spelat zombie och ko-spelet och vette tusan allt vi haft för oss. Tyvärr hade jag nog förträngt att august också var en av killarna, för plötsligt förstog jag inte hur jag kunnat sakna dom?! Jag har sagt det tusen gånger, men jag säger det igen: JAG HATAR SNÖ!!! hela jag är fortfarnade helt fuktig,fy. Nog om allt, snart ska jag sova... och imorgon ska jag nog bara ta det lugnt, som jag redan gjort hela lovet :))))))))) Sen ska mor min sminka Linnsan också, och så ska jag till pappa. Nu kommer jag inte på något mer att säga för tillfället, så jag sätter väl en såkallad punkt här då! .

Detta varma sommarvatten skulle ju inte sitta fel just nu,eller vad säger ni? :)



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0