STONEFACE!!!

Hej! Söndag igen då, tungt. Gårdagen tillbringades med tjejerna på förmiddagen, och äntligen är min utväxt ifylld (y. Sedan blev det hockey, och kvällen bestod av både boysen och girlsen. Kan också tala om att Androiiid är grym på att göra stoneface, ahhah! Jaja, nog om grådagen. Idag har jag än så länge inte gjort ett skit. Ska fram på hockey till tre, annars vet jag inte vad som händer. Pratade också med min kära moder nyss, för jag är grymt sugen på en Iphone 4, eftersom pappa fick hem sin här om dagen.. så jag är nästan lite jätte avensjuk! hihaho :) Vi får se hur det blir med det. Puss!

Min söta kusiiiiin i dålig kvalitè!



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Lindizen

Älklingen min.. kan du skicka över bilderna.. Krami<3

2011-01-23 @ 15:14:09

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0