TOBLERONE

Hej. Det är fredag och det innebär helg. Om tio minuter sticker jag över till Johan & Linda, sedan fram. Vad kvällen har att bjuda har jag ännu inte en blekaste aning om! Annars så har jag haft en trevlig filmtittnings stund med tjejerna efter skolan. Tjockade kladdkaka och så. Skolan gick väl också ganska bra, förutom att mina tofflor är tre gånger så mer sönder mot va dom va. Jag vill inte nämna ondskans namn, men ni anar väl. Sen kan jag ju säga att ondskan #2 gjorde så jag hade sudd i hela mitt hår, vilket inte gjorde nånting lättare!!!! Dom har även packat på oss tusentals läxor, vilket jag just kom på att jag glömde hos ida. Men jaja, glada miner nu :)))) not. Hejdå!



/ Fanny

kommentarer
Postat av: sharon

Älskar den vita toblerone =)

2011-01-14 @ 20:02:09
URL: http://swaaaggg.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0