DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT, VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE

Ohyes va taggisch jag är på sommar!! Har suttit och planerat lite med boysen hur denna vår och sommar ska se ut och bli, och jag diggart :D Fysatan va jag längtar till varma sommarkvällar, grillning och mys med alla godingar, jesus så härligt! Ge mig dom kvällerna nu tack, dom skulle inte sitta helt fel. Jaja, jag tänkte bara meddela er den ointressanta informationen :)nu ska jag nog försöka sova i oljudet från grannen, jävla dunkande på musik kan jag tala om! aja, godernatter.

checka liksom, så gosigt med sommar!



/ Fanny

kommentarer
Postat av: victoria

SOMMAR NU TACK!

2011-03-13 @ 12:01:49
URL: http://victoriasvanstrom.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0