NÄR KÄNSLORNA TAR ÖVER OCH SORGEN VINNER

Lördag,lördag,lördag! Förhoppningsvis en grym sådan, kanske blir iallfall.. för än så länge har den vart totalt värdelös och ohändelserik. Men kvällen kommer iallafall spänderas med flickorna, fem feta pizzor som ska ner i våra magar, och melodifestivalen :) Möjligtvis boysen på kvällskvisten också, vem vet.. ingenting är omöjligt. Gårdagen var ganska värdelös om jag får säga det själv, hände inget skoj alls dårå. Eller jo, en sak! Jag och Linn gjorde garanterat årets bästa igårkväll alltså, hahah. Vi skulle gå ner för famlijen Lidèns ishala trapp, och snubbla på varandras fötter samtidigt som vi halka. Så sen låg vi där med hakorna i backen och as garva! Lite småont i knänen fick jag också, men vad gör det om hundra år liksom? Jag hade måttligt kul, vilket killarna också hade som stog brevid och vek sig av garv! haha. Men nej, nu är Vickan på ingång.. kyss.

En osminkad lördags mig



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Lindizen

Vilket fint kort tjejen.. :O)

2011-03-13 @ 20:26:54

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0