OCH DÄR KOM DEN, BLICKEN JAG INTE TÅL

Goderkväller hörrenini! Kom hem för ca sådär trekvart sedan. Kvällen har tillbringats med allt från gullungar till töntar. Vissa snällare än andra, huh. Jag har iallafall brillierat på pingis (enligt mig själv,som vanligt!) och ätit godis :) Mer än så hade jag inte att komma med just nu , är väldigt trött och ska faktiskt ta och hoppa ner i sängen strax! Imorgon ska jag fira Jennan hela natten lång, det ni!!!! Kameran hänkar nog också med på lite födelsedagsfika ska ni se ;) nej, godnatter.

JAG HAR STAVAT FEEEEEL! Vickan stavar med C och inte K, men jag orkar inte ändra nu.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Vickan

Sjukt fina bilder på Svanis! :)

2011-03-26 @ 10:12:04
URL: http://pvandersson.blogg.se/
Postat av: Vickan

Men Fanny!!!! jag stavar med C, och inget annat!

2011-03-26 @ 14:43:29
URL: http://victoriasvanstrom.webblogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0