PASTA MED SKINKSÅS

Hej på er, ännu en vecka i full gång! Bloggade inget igår, hade ingen ork tror jag. Eller alltså, jag kommer väl inte ihåg varför, det va ju ett helt dygn sedan eller liknande. Flum, jag är på jätte mycket skratthumör just nu, jag sitter här och skrattar åt mina egna skämt och hoppas på att någon hygglig själ kan komma och trycka in SO-provet i min hjärna :) men nä. Skolan gick iallfall bra, jag och pellan har våran prao-plats klar; tingsrätten! Förövrigt så gick jag till syv:en igen efter skolan med tjejrna.. så var väl inte hemma förns två. Stannade och snacka skit med august på vägen hem också, störd kille. ehe, nejdå. Sen nu typ hela dagen (känns det som, men är det inte) har jag gjort klar något spanska arbete, som ifs inte alls är klart. Oj så jag ljuger då, men vem bryr sig om spanskan. Nu ska jag plugga SO, fast nä. Titta på film istället kanske? aa tack :)

Jag har ätat jätte god pasta med skinksås idag också, den var så god att jag lärde fota den. Eller nej, rättare sagt.. jag hade inget annat att lägga ut bild på.





/ Fanny

kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Hej!

Nu är vinnaren av ett valfritt skal från iphoneskal.nu utsedd. Kika gärna in på bloggen för att se om det var du som vann!

Tack för att du deltog i tävlingen!

Kram Malin

2011-03-01 @ 22:22:03
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0