RANDIGA DAMEN

Hej&hå! Är nu hemkommen från en helkväll hos födelsedagsbarnet. Men jag väntar med att lägga ut dom bilderna tills imårn, eftrersom sara också lagt ut kalas bilder idag! ;) Istället får ni ännu en bild på Vickan! Men jaja, kvällen har varit toppen med mycket skratt. Har även blivit skrämd som aldrig förr! Jag tror hjäratat slog i 320 och halsen skrek som en operasångerska där ett tag, helt seriöst. Killarna skrämde nämligen skiten ur oss (och ja,jag erkänner), och det va fan det värsta jag vart med om på länge!!! Det ska dom få ångra. Men nog med elände, nu ska jag nog hoppa i säng och hoppas på att morgondagen har något roligt att bjuda på , godnatt! :)



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0