VICTORIA SVANSTRÖM

Hej på er! Sitter här och kollar ut på det vackra vädret som jag inte orkat ta mig ut till ännu. Tänker nog inte göra heller på ett tag om jag ska va ärlig. Annars så har jag fruktansvärt ont i halsen och magen. Konstaterade just att magonet beror på att jag hällt i mig ett antal ton halstabletter det senaste dygnet, fy tusan! Men jaja, jag kom nyss ut ur duschen och bestämmde mig precis (efter många ändringar) för att jag ska följa med mor&far till bjurvalla och fira Anders som fyller 50 år ikväll! Får se hur det går, kommer antagliegn bli en hel del galenskaper om jag känner familjen Lidèn rätt ;) Nej, nu ska jag måla naglarna och kleta på mig lite smink. Ha en bra kväll :)

Samma bild fast med olika beskärningar.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0