YOUR ARE THE SWEETEST EYES I'VE EVER SEEN

Jag hatar snön, bortbortbort! Men det känns ju ändå som att den är påväg bort nu och det är ju måttligt skönt, eller vad säger ni? ;) Termometern visade + 14 grader här idag när jag kom hem! :) Fast helst av allt skulle jag bara vilja sätta mit på ett plan till något varmt och gosigt land just nu, men det får vänta. Enligt planerna blir det ingen utlandsresa förns i juli, kuljul säger jag om det. Men aja, var till den stora lilla staden Heby idag där jag tog mig fram och tillbaka i basängen några vändor. Var dock inte så bra för min kropp, är helt utmattad och förkylningen blev ett snäpp värre.. men ganska skönt att ha skiten gjord ändå. Nä, nu ska jag läsa igenom hk läxan, vilket tyävrr inte känns så lockande.. puss.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0