BADBRALLA

Tjenixen! Sitter här i min ensamhet och funderar på om jag ska orka ta mig till köket och stoppa i mig lite mat, maybe. Tog nyss tag i engelskan, men insåg att jag kan glosorna utan till.. bara lite finslip på gramatiken så sitter provet som gjutet imårn, eller? Aja, efter skolan imorgon styr jag benen till Jullan igen, nu är det dock Jennan som ska utsätta sitt hår för fara, hoppas inte hon har lika otur som jag.. men det har jag svårt att tro :) Då ska jag iallfall även boka en ny tid till mig själv, goodie! Sen får vi se vad fredagskvällen har att bjuda. Nej, nu ska jag käka å titta på OC, puss.

Jag kan inte göra annat än att bjuda på bilder på kusinvitamin, datan svämmar nämligen över av henne :)




/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0