TODAY AND TOMORROW

Tog en liten oplanerad sovmorgon i morse, hehe nej men jag försov mig till tjugo i åtta sen så kunde ja lika gärna sova ett tag till eftersom att jag missat bussarna och den som går efter dom inte gick förrens halv tio, skönt :) Alltså blev det bara 2 lektioner för mig idag sen åkte jag hem och halvsov lite hela dagen fram till halv tio då Vickan kom hem. Vi vandrade upp till rastplatsen och satte oss där och pratade i nån timme, vi fick även lite trevligt sällskap ett tag också :) Sen tog jag mig hem till Jennifer en sväng och sen hamnade jag här i min säng, nu blev allt det där väldigt lågnt känner jag.. Imorrn är det fotbollensdag här och jag kommer nog vara på ip och glo på fotboll hela dagen så det blir nog inget bloggande för min del, men godnatt! :)

Mobil bild på Vicko och mig ♥



/ sara


kommentarer
Postat av: vickan

Tycker om dig vännen!

2011-05-21 @ 09:09:25
URL: http://pvandersson.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0