14 MAJ I BILDER!

Godmorgon! Vakna nyss upp ur min skönhetssömn, fast nej.. det va ett tag sen. Denna dag blir nog slapp, precis som gårdagen. Då blev det nämligen bara filmtittande med alla mina kära vänner hela dagen och kvällen. Allt från sorligt tråk till äcklig skräck! Lördagen blev ganska lyckad ändå, vallen var helt okej. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sen försöka få tag i august som har min mobil, satans unge!! Nej, jag har inte tid.. hej!

Bilderna från i lördags!

Mina älsklingsflickor!

HAHAHA, så klockrent! Å nej, bubblan är INTE påhittad!!




/ Fanny

kommentarer
Postat av: Nina

Embla måste ha varit i sjunde himlen när hon fick leka med så många nya människor!?

Fina kort som vanligt. Kram!

2011-05-17 @ 21:42:38
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0