I LOVE THIS PLACE, BUT IT'S HAUNTED WITHOUT YOU

Jadu.. värdelöst lov var det rätta ordet just nu. Det händer ju INGENTING!!!! Men jaja, ikväll ska vi iallafall tvinga killarna att tälta med oss, kan ju alltid hoppas på att dom går med på de,hiho. Igårkväll blev jag torterad utav august hela kvällen, så jag har blåmärken på iprincip hela kroppen. Marcus var även störd och hängde upp min älskade cykel i ett träd, och när vi väl fått ner den så körde agge över den med moppen. Snälla vänner jag har alltså, tycker nästan lite synd om mig själv just nu :( Haha, nejdå.. så farligt är det nog inte. Usch, nu sitter jag och skriver massa strunt bara för att jag inte orkar göra nåt, jag borde ta mig till duschen men de känns föööör jobbigt just nu. Äta något borde jag också, men de känns ovärt de åh. Nej, de här går bara inte.. jag degar ihop här. Ha en bra dag va, puss!

Jag har en miljard bilder jag inte bloggat med, men ingen jag känner för att blogga med. Så det får bli en blid på mig en skolavslutningen oavsett hur tråkigt de än är, knäppt av Vickan är den också om jag inte minns helt fel!




/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0