PÅSKAFTON

Hejhej första inlägget för mig här, jag visste inte att fanny hade börjat skriva men såg de nyss så de får bli nån rad för mig nu ;) iallafall så ska jag väll säga glad påsk, om vi har några läsare ännu haha, fast de är nog inte så många som vet att vi har den här bloggen. Idag har jag iallfall knäppt massvis med bilder, på? såpbubblor hehe.
jag la bara över en till pappas data fast den är inte så snyggt redigerade eftersom han inte har nå bra sånt program men de blir nog att jag visar samma bild sen igen efter att jag har fixat den på min data, 148bilder blev de iallafall på dom där sakerna, kan ju säga att de va riktigt svårt att få fokusering på bubblorna.

men nu ska jag sluta skriva för nu ska jag duscha och fixa mig för ikväll ska jag hem till lovisa för hon fyller ju hela 15år nästa helg..

sigge och en såpbubbla




/sara


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0