JULKLAPPARNA

uscha vad mycket onyttigheter jag har stoppat i mig den här helgen, men de är ju faktiskt jul hehe och plus att de är träning ikväll tror ja så efter de känner man sig kanske liiiiite bättre får ja hoppas :) nej nu ska ja krypa ner i sängen under min mysiga filt och kolla på one tree hill (: visar grejerna ja köpte i stan lite senare ikväll.

vad jag har fått då:

- bärbara datahögtalare
- one tree hill säsong 7
- mascara och nagellack x2
- pannband
- vantar
- trosor
- eeh vet inte vad de heter men ni ser den där vita dosan på bilden hehe ;)
- sjukt mysig filt
- trådlös fjärrutlösare

sen är de lite grejer som inte är med på bild :

- godis
- maaaaassa pengar :)
- stativ
- prenumeration på en foto tidning

så där, nu tror ja inte det var nå mer.. ja är riktigt nöjd med alla grejer i varje fall :D



/ sara


kommentarer
Postat av: viktoria

Niciga grejer! :P lite avundsjuk (;

2010-12-28 @ 21:54:23
URL: http://fotoduon.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0