MIDSOMMAR

Lite snabbt om gårdagen då, Pellan sov här natten till igår.. senare på dagen så kom farmor på besök och gud så jag skratta de va länge sen jag skrattade så mkt.. iallafall så drog pellan hem sen, och jag städade pappas bil och tjänade lite pengar.. Sen vare dags för träning eller egentligen har vi uppehåll men jag pch några till ville gärna träna endå och de gjorde vi också och efter de så cyklade vi ut till östa och badade sen cyklade vi hem till jennifers stuga och där blev de grillning och massa prat.. sen runt tolv så cyklade jag tvillingarna och mikkan hem eller ja först gjorde vi mikkan sällskap till åby och sen så cyklade jag och tvillingarna hem till tärnsjö igen.. Det var verkligen en underbar sommardag/natt.. midsommarafton kunde inte ha startat bättre.. Glad midsommar på er allihop! :)


visat den här bilden förrut fast i färg men jag gillar den verkligen och har typ inga andra ilder heller så ;)

/ sara


kommentarer
Postat av: matilda

Söt bild!



Sv Okej, jag var med några vi känner :D

2010-06-26 @ 15:50:04
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0