HELGEN

Hej allihopa! :) Snart är helgen slut, inte bra. Jag har ju inte bloggat sen i fredags så jag tänkte dra lite kort om vad jag har haft för mig: Fredag, lekte med ida först, sen drog hon så jag var med killarna hela kvällen. Vi var på cafe ett tag, sen var vi uppe vid lunda och grillade lite (: Lördag, Sven och Anns brölopp i kyrkan klockan tre, hem till ida och grilla vid fem. Tittade på film och mös hela kvällen! Mer än så har jag inte hunnit med denna helg, men det var väl lika skönt de. Ska till mormor och käka kloclan fyra, eftersom det är mors-dag. Här nedan har ni  lite bilder från bröloppet. Tjaråå!

















/ Fanny


kommentarer
Postat av: petra

var både janne och lena säldebjer där?:)

2010-05-30 @ 14:52:16
URL: http://lillasysterpetra.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilka jättefina bilder! :-)

2010-06-01 @ 23:55:14
URL: http://www.svinghammar.se
Postat av: Lindizen

Snaka om snällt av dig att lägga ut den där bilden, din skit unge.. grrrrrrrrrrrr :O)

2010-06-07 @ 23:31:13

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0