JORDGUBBAR ♥

Tja! Jag sitter just nu här och käkar jordgubbar för fulla muggar, men nu får det nog vara bra för min mage gillar dom inte lika mycket som munnen :( Idag har jag legat ute ballkongen och solat ungefär hela dagen, något kopiöst varmt där ute. Sen är jag happy, för pappa betsällde ett 55-200mm objektiv till mig som födelsedagspresent igår :D Kommer förhoppningsvis att ligga i postlådan på fredag! Sen så har mamma nyss sytt min skolavslutningsklänning (y).. och sen var det en sak till, jag vet att jag har stavat fel på bröllop. Som ni kanske märkt så är jag inte så bra på såntdär, men nu blire sängen :)



/ Fanny

kommentarer
Postat av: matilda

Hej, var JÄTTEGÄRNA med i min tävling om att vinna 100 :- i presentkort hos My Own Design! :D♥

2010-06-01 @ 14:34:07
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: Lisa berglund♥

allt bra?:)

2010-06-01 @ 20:06:11
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0