HISS & DISS

Hiss: mitt objektiv har kommit :-D, Diss: jag måste lägga in bilderna i ps och förminska dom innan jag kan lägga upp dom på bloggen :s skit grejjer, skulle kunna slänga ut denhär förbaskade datan! Jaja, nog om det. Idag har jag varit i staden efter skolan, tyvärr är jag ju då pank eftersom det ligger ett sött litet 35mm framför mig, men jag hade kul ändå såklart! :-) Jag menar... man kan ju inte ha annat när man är med flickorna (y. När jag kom hem gick jag till mormor med misse, satt där och plugga lite. Tråkigare än tråkigast var det, så jag fick nog inte in så mkt i skallen idag heller :-) . Nej, nu ska jag nog faktiskt hoppa i säng, nattiiiii.




/ Fanny

kommentarer
Postat av: Lisa berglund♥

sv; men taack!:)

2010-09-02 @ 16:55:52
URL: http://fotoliisa.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0