JUST WALK AWAY

TJa alla! Sitter här och är lite smått irriterad på min kära mor, hon har tagit mitt leopardlinne (Utan att fråga!!!!).. och hon tror hon är jätte snygg i det. Noway säger jag bara om det! Efter skolan idag var det judå bandyträning. Snorade och flosade som en flodhäst, men man kan ju inte räkna med annat när man är förkyld som en turk på nordpoolen och har kondition noll. Just förtillfället så ska jag nog träna på dom små engelska verben som ska sitta till tomorrow. Annars ska jag nog bara glutta på idol om ett tag och måla nailsen :) Helg imorgon också företsten, det sitter aldrig fel med lite extra ledighet.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Lindizen

hmm va det inte det du fick av mig?

2010-09-30 @ 20:40:09

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0