ALLT RANN UT I SANDEN

Godafton kära härskap! Haha, nördigt. Jag kom precis hem från ida, innan dess spänderade jag kvällen på min hårda cykelsadel och på skolan. Har även lärt mig att jag suger på fotboll och är kung på att äta choklad :) Nu ska jag nog sova....... imorgon vankades det tydligen pannkakor i mormors kök, smaskens. Sen blir det väl en gamal vanlig "göra ingenting kväll", blir ofta sådana för oss nu förtiden, vet inte vad det är skapa! Men nej, godnatt hörrenini.

Dett fick jag med mig hem från stan idag, linnet (som ni bara ser halva av för att jag är så slö och inte orkar lägga upp en bild på hela) ser väldans tantigt ut dära, men blir faktiskt ganska sött på. Förövrigt så ser ni ett par svarta jeansshorts och en bikiniöverdel. En ganska nöjd men pank fanny satt sig på bussen hem, puhh va jag hatar pengarproblem!!! Kvalitèn i botten, jao.




/ Fanny

kommentarer
Postat av: Linnea ♥ Photography

SV: Allt är bra här med!:D

2011-04-21 @ 09:41:13
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Amy

jätte gulligt linne ! var hittade du den ? (:

2011-04-21 @ 11:06:53
URL: http://jagheteramy.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0