KRÄKMYS

Detta inlägg skulle ha publierats för typ tre timmar sedan, men datan och jag kom inte överns då :)

Det finns inget jag hatar så otroligt mycket som spyor. Skit samma om det kommer från mig eller någon bredvid, jag bara hatart. Fast vem gör inte? ehehe. Spydde iallafall upp pizzan jag smällde i mig igår inatt. Det va nog det värsta jag gjort sedan august spydde när jag va i samma rum, om inte värre. Men tror nog det var nå fel på pizzan, eller mina mage som helt enkelt inte tålde den, för nu har jag inte spytt nå mer. Får hoppas att det förblir så också! Annars har dagen bara bestått av sängliggande och OC tittande. Snälla Linda kom över med lite läsk för ett tag sedan också, var behövligt.. huvudet skulle sprängts av sockerbrist annars!!! Nej, ett avsnitt till kanske? jao.

Linda och Bianca får stå för bilder idag



/ Fanny

kommentarer
Postat av: annie bergström (fotoblogg)

härlig bild! :D

2011-04-26 @ 18:33:43
URL: http://annieskamera.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0