LIVET LEKER, ELLER?

Godmorgon. Kom hem från Albin för cirka en timme sedan, trött som en ko är jag kan jag tala om! Gårdagen blev en blandad kompott med mycket skratt och även gråt på sina håll har jag hört. Men jag tror nog att dom flesta hade ganska så roligt, faktikst. Iallfall så blev jag själv kvar med killarna, vi kom väl inte i säng förns halv 5 nånting, och sedan ringde klockan halv nio för august och då var jag klarvaken (dock inte han själv). Vilket inte dom andra två heller var, så det kändes ju ovärt att sitta där och vänta på att dom skulle vakna till liv, så jag jag knallade helt enkelt hem när agge gick. Just nu är jag bara hungrig,trött och känner mig allmänt svettig och äcklig. Ska väl packa lite nu, ikväll tar jag mig till mamma. Sen ska jag sova som jag vet inte vad, byeeee.

Min fjärris har inge batteri, det är därför det är dåligt med outfits. Och om jag känner mig själv rätt så kommer det dröja en tid innan jag orkar köpa ett nytt, så nu får nöja er med min hår outfit! vilket alltid ser lika dan ut, huhuuu.



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Kajsa Bjäräng

sv: tack snälla du! :) roligt att höra!

2011-02-27 @ 17:35:01
URL: http://kajsabjarang.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0