SÅ KAN DET GÅ, NÄR INTE HASPEN ÄR PÅ

Snösnösnö och åter igen snö. Ska det verkligen vara nödvändigt med all snö som just nu ramlar ner? - svar: nej. Jag vill utomlands, jag vill jag vill jag vill!!! Usch, nu sitter jag här och skriver massor med ointressanta saker, bara för att jag inte orkar plugga på varken fysiken eller kemin. Förövrigt så är jag också ensam hemma och har mega tråkigt, mor är med Råsan i västerås och gör sitt slutprov på make-up utbildningen (ännu mer ointressant, jag vet) Justeeeeeeeee, filmen jag såg igår var ganska bra, haha :) Å nu kommer jag inte på nå mer ointressant att skriva så jag ska väl ta tag i pluggandet ist, ellerrrrr? Jaja,nejnej hejdå.

Pörnill :)



/ Fanny

kommentarer
Postat av: Ida

grym på du är på att ta kort tjejen!

hoppas allt är bra, :)

2011-02-10 @ 18:27:42
URL: http://idanoorling.blogg.se/
Postat av: My

Snygga bilder :)

2011-02-12 @ 22:44:20
URL: http://myvestlund.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0