SEMLIGASEMLOR

Godmorgon på er! Sitter här lite smått nyvaken, kom just från toan.. så har lite spritlukt i näsan. AHHA. Gårdagen var väl helt okej, nästan. Vickan kom iaf vid sex tiden, vi kilade sen över till Jennan med brudarna. Sen kom killarna också och vi satt och nörda "lapp i pannan" leken, haha grymt. Sen gick vi med vickan till bussen, och efter en dels tjatande och grejer hamnade vi hos Herman. Vi gjorde iprincip ingenting,men vad gör det, jag hade ganska trevligt ändå (eller vissa stunder trevligare än andra,huhuhu fy) . Var hemma vid två cirkus. Nej, nu ska jag käka frulle, vid två kmr mando&vicko för dom ska med mig oss på hockey lateroo. Vi säger så så länge då, kysss.

Har glömt säga att jag åt min årets första semla i fredags, dundergott vare!



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0