SOM OM INGENTING

Hejhej, hemskt mycket hej! Då var vi framme vid den ovärda söndagen igen då, sug på det och på allt annat. Eller rättare sagt megassug på min mobil. Jag har nu den gamla igen eftersom iPhonen fortfarande är "avaktiverad". Gud så jag älskar August ibland alltså, not. Förövrigt så har helgen varit helt okej, om man bortser från mobilen dårå. Gårdagskvllen spänderades här med mina kära vänner! Knallade senare hem till ida. Linn och Jenny åt kyrkans håll och jag,Vickan och Agge åt det andra vandrade sen hem vid ett tiden. Apropå vandra hem, det är tur jag har dendär skitungen ibland ändå alltså, även om han är störd. För i fredags natt när jag och han gick hem från martin, då kom det tre fulla människor med en lös bulldog,då höll jag på att skita på mig ska jag säga er!!! hade jag gått själv då hade jag nog föredragit att lägga mig ner och dö eller liknande. Men nu äre lite för mycket negativitet här alltså, kan ju meddela er att jag också var på hockey igår, där dom vann med 10-2 om jag inte missminner mig, bara för att göra allt lite roligare! :) Haha, har nog inget mer positivt att säga just nu, så jag slutar nog där innan detta inlägg drunknar i tråkigheter! Puss.

Usch så långt det blev då. Här har ni en tråkig blid sedan jul!
(ojdå, ser nu när jag sitter och tittar att jag råkat få färg på ett sträck där nere på bilden, ignorera gärna det så blir det goodie!)



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0