VALET ÄR DITT, MEN PROBLEMET MITT

Buhuhuhuh, så förbannat kallt. Jag har tjatat om det ungefär hela veckan, men det är verkligen kallt just nu alltså. Jag sitter här och iprincip skakar av kylattacker! Har även gjort det hela dagen i ishallen, fy satan i gatan så kallt. Aja, efter dagens två hockeymatcher blev det pizza med jenny och mina pöjkarrr, mumma :) Sen blev det "solsidan" hemma hos andrè med ciskus hela gänget, myspys faktor hög. Resten av kvällen har vi väl frysit och halkat runt.. men den var ändå nå otorligt rolig med massor av skratt, haha ja jesus amalia! Nu snart ska jag nog hoppa i säng för imorgon blir det massor med fix innan jag och Linn tar oss till Sara. På tisdag blir det nämligen kungliga kungsberget, det ni! :-D Nej nu ska jag prata lite vett med augustuusen innan det blir sägnen förstår ni,  Godnatt!


DATA SKITGREJJER, INGENTING FUNKAR!!!!!!!!!! Det funkar inte att ladda upp bilder, msn dampar loss, internet slutar helt enkelt funka hela tiden, hejdå.

/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0