FINGERFIENDE

Hejsan. Jag sitter här och ska väl hoppa in i duschen så fort jag är klar här. Fast sådär har jag tänkt i två timmar nu, men jag har bara inte orkat flytta mitt feta äschel här ifrån, så jag sitter här svettig och äcklig efter träningen. Den va ju lite småjobbig som vanligt också, men jag och jennan kämpade på bra ändå tycker jag :) Hon är även en klippa, för hon kom men förslaget att ta en rem från en annan väska och sätta på min väska som gick sönder förra veckan, pågrundav muppmarcus! Så nu är det fixad, superduper säger jag bara :-D Kan också tala om att vi hade skrivarkurs i skolan idag, därav rubriken! Tyckte även jag hittade en passande bild till detta. Nej, dsuchen kanske? - ehe, yes. Sen blire tv & pluggggg.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0