GODNATT INLÄGG!

Hej igen! :) Kom precis hem från en helkväll på Cafè. Har både garvat och skrikit mig hes, hahah! Jag och linn har även fått röda hund av att köra "kung med smach" med august och lillpluttsmartin i princip hela kvällen! Men jag hade ganska kul ändå, och jag kan ju inte säga annat att jag och Linn är nå helt grymma på pingis :-D Förövrigt så har jag också ett uppsvullet och blått lillfinger, tack gubben det värmde :) och är väldigt kissnödig OCH längtar efter min iphone4!!! . Nej, nu ska jag hoppa i säng för imårn ska jag ta mig upp tidigt och vandra och glutta på innerbandy turnering i sportis, det ni! :) Natti!

Checka vilken ful gammal bild jag hitta i arkivet, hahah. Jag orkar inte ladda uupp nån ny.




/ Fanny


kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0