BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST!

Hej hallå i regnet! Precis hemkommen från staden, blev en snabb tripp. Jag och pojkarna tog nämligen kvart över ett bussen hem, för vi gick bara och tråka. Livet som pank är hårt, så det känndes ovärt. Tänkte föja med fram, men dom är så dumma och slår mig hela tiden så jag hoppade av hemma. Problemet är ju då bara de att jag måste gå fram ikväll eftetsom cykeln står hos Ida, attans! Jaja, kom hem med massor utav kortstrumpor (behövligt!!!) och ett linne, de var ju ett megastort plus! :) Dock ett minus att jag blev ännu pankare än vad jag redan var. Men nej, nu ska jag nog slå på ett OC avsnitt, va länge sen nu. Ikväll blir det "Johan Falk" gluttande med mina kära vänner, puss!

Hiho, två lite småmysiga "hemma" bilder jag knäppte hos Jenny för ett tag sen :)




/ Fanny

kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 16:38:10
URL: http://djurförsäkring.net

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0