DON'T LIVE TOO FAST, TROUBLES WILL COME AND THEY WILL PASS

Ligger i Jennys säng och tror jag har vätske brist eller liknande, mår illa som en gås. Hoppas hon är klar i duschen snart, känns som att jag behöver ut och svalka av mig. Det är dock ännu varmare ute, nästan för varmt just nu. Men man ska väl inte klaga, dom senaste dagarna har spänderats vid poolen med alla godingar, supermys! (där hade ni anledningen till dålig bloggning dom här dagarana) Nejjj, nu är kvinnan klar så vi ska väl bege oss till Ida. Ikväll ska vi städa Linns frigga :) puss på er i värmen!

Jenny & Vickan på min födelsedaag, en vacker bild jag hittade på datorrrn. Bilder från idag kommer upp när jag orkar sitta vid min sega databurk.



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0