JAG VILL LEVA, JAG VILL DÖ I NORDEN

Godmorgon! Ännu en molnig och trist dag idag, men vad gör det? vi kan ju ha kul ändå :) - eller? Jaja, igår var jag,Jenny&Linn på fotboll där det sjöngs nationalsången och tyvärr förlorades, kvällen spänderades hos Herman och ute. Jag, Linn & Andrè har gjort världens bästa "acoustic" - lista på sporify, som jag nöter just nu.. den är dock inte klar ännu men det känns som att det kommer va denhär jag ska nöta sönder i sommar, oerhört bra är den. Vid ett tiden styr bussen till Tärnsjö där det blir ännu mer fotbollstittande, kanske träffar Sarisss där också :) Nu ska jag fixa, puss!




/ Fanny

kommentarer
Postat av: Dääni

Söt blogg :D länkbyta ??

Länkar dig nuu :D

2011-06-19 @ 17:38:44
URL: http://danijohanna.blogg.se/

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0