GLAD MIDSOMMAR!

Rgenet bara öser ner, som vanligt! Känns som att jag skrivit det i dom senaste tio inläggen. Inte bra alltså, vi skulle plocka blommor och göra kransar idag, men det sket sig ju ganska rejält! Är inte speciellt tagg på Midsommar heller, men vem är det när det regnar såhär.. inte en jävel antar jag. Ont i halsen har jag också, inte mys. Kan ha varit för att vi först satt på Hermans altan i flera timmar och sen på Agges. Lite små kyligt sådär. Jag och Ida orkade aldrig ta oss hem heller så vi satt hos Agge till efter ett, och då hade det hunnit bli såhär fuktigt kallt, inte bra för min hals alltså, usch! Men nej, nog med prat. Nu ska jag invänta ett samtal från min kära vän G, sen ska jag göra något om jag orkar. Kan ju också passa på att önska er alla en riktigt trevlig midsommar, för det kommer nog inte hinnas med nån bloggning imårn! :-)

Några nördiga killar och jag, en bild sedan swingfly !



/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0