VI MÅLAR HIMLEN BLÅ

Regnregnregn, bara massa regn hela tiden. Var nyss till affären med mormor eftersom mamma ligger som ett handikappat får i soffan, hon opererade knät igår. Allt är bara grått och trist idag alltså. Igår var det dock lite sol, men jag och Jennan hade ändå inte ett piss och göra, så vi lekte dagisbarn och satt oss och måla med vattenfärger. Lyssna på "barnvisor" gjorde vi också, lite små busigt sådär. Sen kom killarna, och min kväll spänderades på hermans rum med fyra spelnördar. Det är också nu bestämt att jag,Jenny,Andrè och Agge ska till stan på måndag, kan hända att Vickan och Ida skulle med också.. jag lyssna inte riktigt, som vanligt :) Då ska jag iallafall köpa kläder, fast nej.. för jag har egentligen inga pengar, men jag vet att jag inte kommer kunna låta bli, hiho :) Mormor tog hem en klänning som hon ska sy upp åt mig nyss också, den fick nämligen bli min midsommarklänning! Men nej, massa onödig information som vanligt här, nu kommer vickan tydligen så nu sätter vi punkkkkkt.

Lite småsöta bilder från igår! :)





/ Fanny

kommentarer

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0