ORANGE!!!

Hej! Efter fyra timmar hos Julia i hopp om att någon gång få tillbaka mitt blonda hår så är jag nu morots-orange i håret, haha! Men vad gör man inte? Nu är det bara hårinpackningar, solblekning och blabla i ca en månad, tills håret blivit tillräckligt starkt för att slinga igen. Sen så, back to normal igen :) (för hoppningsvis) Och en sak kan jag säga er, jag ska aldrig mer färga rött! Men faktiskt, om jag får säga det själv.. så är detta orangea på min skalle ganska relativt råballt, fast kanske inget jag skulle välja.. men aa ni fattar! Förövrigt så ska jag nu ta och slå på ett OC avsnitt nu, pyss!

Bättre bild än såhär får ni inte, för jag har inge smink och en finne på näsan :)
Och jag kan ju säga, att riktigt sådär orange är det inte, kameran fick det bara att se så ut.. det är en aning mörkare :)




/ Fanny

kommentarer
Postat av: Nina

Gud vilken häftig bild! Ser fram emot att se ditt orange hår, är säker på att du är snygg i det också. Du vet, det finns många som färgar orange för att det är coolt. Kramis!

2011-05-05 @ 20:56:34
URL: http://www.svinghammar.se

♦ KOMMENTERA HÄR:

♦ NAMN:
Kom ihåg mig?

♦ E-POSTADRESS: (visas ej)

♦ DIN BLOGG:

♦ KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0